אודות סרטי תדמית
האמת היא כי איך שלא נביט על כך נראה ודאי כי עולמנו הולך והופך מוצף יותר ויותר באינפורמציה כתובה כזו או אחר במגוון בלתי נגמר של סוגים. המידע הכתוב האלקטרוני הינו מדיום חדש יחסית, ואין כל צל של ספק כי הולך ותופס מקום בעולמם של אנשים רבים, החל בעולם הראשון (המערבי) וכלה בעולם השלישי (המדינות המתפתחות). מהפכת האינפורמציה – דומה כי אינה פוסחת על איש בשנים האחרונות.
מחקרים הראו כי תרבות הצריכה ברשת האינטרנט הינה פחות סבלנית עם המילה הכתובה ללא כל עוררין, זאת בהשוואה למודעות דפוס או לקריאה בעיתון. יתר על כן, ערוצי תקשורת חלופיים אשר נוסדו לאחרונה, כדוגמת "יוטיוב", מרגילים את הקליינטים בני ימינו לצרוך מידע ממקורות מתומצתים וממוקדים ביותר. נקודה זו הינה המקום הנכון בו ניתן למדוד באופן אמין יחסית את רלבנטיות התפקיד של סרט תדמית לעסק כזה או אחר.
אוכלוסיית היעד של סרט תדמית לעסק
סרטי תדמית מופקים עבור בעלים של בתי עסק אשר מעוניינים בהעברת המסר המדויק לקהל יעד מסוים. סרטי תדמית אורכים על פי רוב עד שלוש דקות, אך השפעתו של אותו סרט תדמית לעסק עשויה לרתק את הצופים יותר ממדיומים אחרים הקיימים. סרט תדמית לעסק יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, באם ידע למסור את המידע הנחוץ אודות השירות אשר נותן העסק, והתועלת המופקת מאותו שירות.
היכן חותמים
בסופו של סרט תדמית לעסק, נותרת לצופה שאלה בודדת: היכן חותמים? סרט תדמית לעסק הינו מעולה לטובת גיוס משקיעים ללא כל צל של ספק, מפני שפרזנטציה סביבו, או צפייה, עשויה לחסוך שעות מפרכות של מצגות, אשר לא כל איש עסקים מוכשר להן. סרט תדמית לעסק מאפשר "סגירת עסקה" יותר מכל דרך אחרת, עליה אתם יכולים לחשוב מן הסתם. מסיבה זו, ישנם בתי עסק רבים אשר בוחרים בדרך של הפקת סרט תדמית לעסק ככלי שיווקי, וכעזר ייצוגי לצורך העניין. פרי העבודה המאומצת של בעל העסק ושל צוות ההפקה יועילו לעסק בטווח הקצר ובטווח הארוך.